افزونه وردپرس

افزونه سئو ووکامرس با Woocommerce SEO v1.1.3

اگر چه Woocommerce پلاگین تجارت الکترونیک بزرگ است ، اما SEO آن زیاد مناسب نیست و تعدادی از چیزهایی که می تواند سئو آن را بهبود ببخشد در آن پلاگین Woocommerce SEO آمده است.
پلاگین Woocommerce SEO باعث می شود تا با تنظیمات درست,خود را در نتایج اولیه ببینید!
ویژگی ها(ترجمه ماشینی)

حذف محصول پایگاه رده
پایه به طور پیش فرض محصول دسته بندی است . حذف این را به شما پاک کننده ، URL کوتاه می دهد.
آدرس غنی از کلیدواژه ها در هنگام استفاده از فیلتر
خلاص شدن از شر زشت پارامترهای دنبال و شناسه را در URL هنگام استفاده از فیلتر و و جایگزین کردن آنها با کلمات کلیدی و آدرس خود را غنی از کلیدواژه ها ، زیباتر و بیشتر توصیفی .
کاشی آمار به صورت خودکار و توضیحات متا
یکی از مهم ترین قطعه از اطلاعات است که استفاده از موتورهای جستجو در عنوان صفحه و توضیحات متا صفحه تا ضروری آن است که شما توصیفی هستند و غنی از کلیدواژه ها است . با این حال، نوشتن عنوان صفحه و توضیحات متا برای هر دسته بندی و محصول می تواند مدت زمان طولانی را ( هرچند که شما این گزینه ، پایین را ببینید) . این پلاگین اجازه می دهد تا شما را به سادگی ایجاد یک قالب استفاده خواهد شد که برای تولید عنوان صفحه و توضیحات متا برای هر دسته بندی و محصول صفحه . همه دسته بیشتر ، به عنوان کاربر با استفاده از فیلتر ها بر روی صفحه رده ، این را می توان به عنوان صفحه و توضیحات متا اضافه شده به هر صفحه منحصر به فرد.
کاشی های صفحه سفارشی و توضیحات متا
اگر می خواهید کنترل بیشتری بر عنوان صفحه خود و توصیف متا سپس گزینه از خود نوشتن آنها وجود دارد بیش از حد. همه دسته بیشتر ، شما می توانید ترکیبی به عنوان صفحه تولید و استفاده از عنوان صفحه سفارشی نوشته شده داده شده به شما کنترل و حتی بیشتر.
Noindex / nofollow
بدون نمایه سازی می گوید موتورهای جستجو به شاخص آن صفحه که در آن به دنبال هیچ می گوید موتورهای جستجو برای هر لینک در آن صفحه را دنبال نمی کند . این می تواند به تنظیم یک یا هر دو از این برچسب ها به یک گروه خاص از صفحه محصول مفید است. این واقعا به عنوان ساده به عنوان تیک تاک یک جعبه !
پودرهای سوخاری بهبود یافته
به طور پیش فرض ، تنها نام گروه بر روی پودرهای سوخاری نشان داده شده است ، بدون توجه به آنچه فیلترهای انتخاب شدند. این پلاگین جایگزین پودرهای سوخاری به طور پیش فرض ، با نشان دادن چه فیلتر انتخاب شدند و نظم که در آن انتخاب شدند ، به طوری که کاربران شناخته شده دقیقا چگونه آنها به آن صفحه خاص است. هر عبارت در خرده نان یک لینک است که شما را به انتخاب محصولات که که مدت آخرین انتخاب شده است .

مطالب مرتبط
دانلود افزونه Multimedia Responsive Carousel v1.3.2

خرید و دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<
دکمه بازگشت به بالا